Te chem, Te strig, Te rog, Te laud...


Te chem din fundul gropii mele,
De jos din hău, din grea durere.
Te chem, Isus, întinde-Ţi mâna,
Al Tău voiesc pe totdeauna
Ca să rămân.

Te strig de-aici din întuneric:
Ajută-mi, Domnul meu puternic,
Să fiu lumină pe cărare,
Să împlinesc a Ta lucrare
Pe-acest pământ.

Te rog, lucrează cu putere,
Cu mine fii, prin valuri grele.
Să mă-ndoiesc, nicicând mă lasă,
Ci să vâslesc mereu spre Casă,
Până la Mal!

Te laud azi şi-n veşnicie,
Pentru nespusa bucurie
De-a fi copilul Tău în lume
Şi de-a purta al Tău sfânt Nume
Pe fruntea mea.

Te chem... Te strig... Te rog... Te laud...
Cu Ceru-ntreg mă-nchin şi-aplaud
Lucrarea Ta cea mai măreaţă:
Ne-ai readus din morţi la viaţă
Pentru vecii!

Comentarii

relliya a spus…
foarte frumoase randuri "ne-ai readus la viata"
Anonim a spus…
CE FRUMOASA POEZIE. GBU
www.strainisicalatori.wordpress.com
Ioana R. a spus…
Multumesc. Domnul sa te binecuvanteze!

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...