Un gând pentru azi

Când cerul vietii e senin
Și marea-i liniștită,
Ajută-mă ca să-mi păstrez
Privirea ațintită
Spre-al Tău liman, spre Țărmul Sfânt,
Spre Patria Cerească
Nimic privirea mea de Tin'
Să nu îmi dezlipească.

Ajută-mă nicicând să uit
Că Sus e fericirea
Și oricâte-avea-voi pe pământ,
În Tine-i împlinirea.
Nimic din ce e trecator
Să nu-mi răpească dorul
De la al meu iubit Păstor,
Isus, Mântuitorul.

Când barca mi se zbate-n val
Și vântul-mi stă în față,
Rămâi la cârmă, -al meu Iubit,
Căci Tu-mi ești siguranță.
Și-oricât furtuna ar urla,
Când "Taci!" Tu îi vei spune,
Ea fără glas va rămânea,
Căci Ție se supune.

Iar când la Țărm voi ancora
Și voi păși din barcă, 
Uita-voi valuri, vânt, furtuni.
Căci Fața Ta cea dragă
Eu voi putea privi-n etern.
O, Tu-mi ești bucurie
Și-n valurile-acestei vieți,
Și Sus in veșnicie.

Comentarii

Anonim a spus…
Foarte frumoase versuri.
Ioana R. a spus…
Domnul sa fie slavit!
Domnul sa va binecuvânteze!

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...