Pe fruntea ta stă scrisă biruinţa

Pe fruntea ta stă scrisă biruinţa,
Chiar dacă simţi acum c-ai obosit.
Înalţă-n faţa ta, ca scut, credinţa,
Ridică-te şi-nvinge-ţi neputinţa!
Eşti fiul meu ales şi preţuit!

În ochii Mei ai preţ, tu ai valoare,

Chiar viaţa Mea am dat-o pentru-a ta!
Eu nu te părăsesc în încercare,
Ci te-nconjor cu milă şi-ndurare,
Tu îndrăzneşte, sunt de partea ta!

Curând, curând trăi-vei împlinirea

A tot ce ţi-am promis. Şi vei vedea
Că merită să stai în ascultare, 
Chiar de nu vezi, să crezi şi, cu răbdare, 
S-aştepţi veghind, căci te vei bucura!

Veghează-n așteptarea dimineţii,

Şi nu te-nspăimânta de-al mării val!
Ţi-am cântărit poverile vieţii, 
Prin tot ce treci, stă scris în Sulul Cărţii,
Vei birui, ajunge-vei la mal!

Şi chiar de nu Mă vezi în astă clipă,

Alăturea cu tine sunt pe drum,
Te ocrotesc chiar Eu cu-a Mea aripă, 
Nu va fi nicio pagubă, nicio risipă,
Ci mâna Mea te ţine strâns acum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...