Un an cu Domnul

Este bine să doreşti celor de lângă tine ceea ce îţi doreşti ţie.

În cazul acesta, vă doresc tuturor UN AN NOU!

... cu forţe noi
... cu binecuvântări noi
... cu bucurii noi
... cu prieteni noi (fără a-i uita pe cei vechi)
... cu o nouă râvnă pentru Dumnezeu, lucrarea şi Împărăţia Lui
... o nouă şansă
... o viaţă nouă
... o inimă nouă
... un an nou


Dar deşi este, inevitabil, un an nou, nu am scapat de toate "vechiturile". Au trecut sărbătorile, concediul, atmosfera de calm... ne-am întors la şcoli, la serviciu şi am constatat că am cărat cu noi bolile de anul trecut, problemele de anul trecut... sesiunea este şi anul ăsta tot cu stres, problemele de la serviciu nu s-au rezolvat de la sine.

E seara si afară e o vreme superbă, cu adevărat iarna. Dar oricât aş vrea să mă fac una cu ninsoarea, nu pot să uit că mama e în spital, că n-am putut să mă odihnesc nici măcar astăzi (sâmbătă), că mâine mă trezesc iar devreme, iar luni mă aşteaptă aceleaşi probleme de serviciu.

Îmi revine însă în minte un lucru: fie că sunt probleme sau bucurii noi sau vechi, important e să fie CU DOMNUL!!!

Aşadar, vă doresc UN AN CU DOMNUL!!! Oricum ar fi, CU EL e bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...