Făcând, m-ai învăţat să fac

- de Traian Dorz -

Făcând, m-ai învăţat să fac,
Privind mereu la Tine;
Tăcând m-ai învăţat să tac,
Ca să-nţeleg mai bine.

Cântând, m-ai învăţat să cânt
Cereasca Ta cântare;
Şi cuvântând, mi-ai dat cuvânt
Cu miez şi-nflăcărare.

Rugându-mă, m-ai învăţat
Ca să mă rog mai bine;
Smerindu-mă m-ai înălţat
Spre-a-ngenunchia cu Tine.

Răbdând, m-ai învăţat s-aştept,
Când altfel nu se poate;
Mustrat, m-ai învăţat ce drept
Mă vrei, să umblu-n toate.

TU, numai TU m-ai învăţat
Şi nimenea altcine.
Tot ce-am primit şi tot ce-am dat
e numai de la Tine.

În flăcări numai am privit
Ce faţă strălucită
Au toţi acei ce şi-au trăit
Credinţa neclintită.

Şi numa-n ceruri voi vedea
Ce veşnică cunună
Şi strălucire va purta
Umblarea împreună.
______________________________________

**Poezie preluată de pe Resurse creştine

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...