un gand pentru azi

Cunoasteti cantarea "Dupa ploaie si furtuna, va veni o zi mai buna"?
Ei bine, am trait acest lucru din plin in ziua de ieri (31 mai).

Sambata spre duminica noaptea am calatorit din Cluj spre Radauti, pentru nunta unor prieteni dragi mie. Stiam ca va fi frig si mi-am luat geaca groasa cu mine, ca sa nu am surprize neplacute. Ma asteptam sa ploua; si chiar asa a fost. Dar sa ninga, nici intr-un caz. Si a nins, fratilor, cu fulgi mari, de parca nu era 31 mai, ci 31 decembrie.

Am avut parte si de un eveniment, care putea sa fie rau; dar ne-a pazit Dumnezeu de asa ceva. Am inceput sa auzim un zgomot, ca o bataie, la roata din stanga, spate. Unul din baieti a spus asta soferului (in fata nu se auzea, din cauza muzicii, care era la un volum destul de tare). Si am oprit. Eu ma gandeam ca ar putea sa fie pana; cand au coborat cativa sa vada care e problema (inca pe ninsoare), au vazut ca erau desfacute suruburile... cat pe ce sa pierdem o roata. Problema a fost rezolvata si nu am mai avut alte surprize pe drum (nici la intoarcere) si pentru asta dam lauda lui Dumnezeu. Puteam sa pierdem roata pe drum; si putea sa se intample asta in vreo serpentina si sa se intample o nenorocire. Dar ingerul Domnului a fost prezent si ne-a scapat din primejdie.

Ca sa continuu ideea de la inceput, "dupa ploaie si furtuna" si zapada, am ajuns in Radauti. Asa s-a schimbat vremea (si acolo fusese o furtuna puternica in timpul noptii). Ziua de duminica a fost superba. A fost senin si cald, un soare, de-ti lua ochii. Ne-am minunat de ceea ce face Tatal nostru ceresc! A fost o mare bucurie pentru toti si nunta a fost frumoasa si sub binecuvantarea lui Dumnezeu. "Si la nunta, ca la nunta..." :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...