un gand pentru azi

Doamne, azi imi plec genunchii,
Imi plec azi a mea fiinta;
Inalt inima spre ceruri
Si ma-nchin cu umilinta.

Mai presus de ceruri, Doamne,
De-orice locuri stapanite,
De-orice forte, de-orice nume,
Te inalti, o, bun Parinte.

In Hristos, noi, deopotriva,
Capatat-am infiere.
Si-am fost pusi la dreapta-Ti, Doamne,
Mai presus de orice sfere.

Azi imi amintesc, Isuse,
Intinzand mana spre paine,
Ca pacatul meu Te duse
La Golgota, la suspine.

Iar paharul, rodul vitzei,
Mi-aminti de-al Tau pahar,
Ce baut-ai pentru mine,
Daruindu-mi al Tau har.

Iar, acuma, multumire
Iti aduc si slava-Ti cant,
Pentru dragostea primita,
Pentru sfantul Tau Cuvant;

Pentru viata noua-n Tine,
Pentru mila Ta cea mare,
Pentru-a Ta fagaduinta
Si nadejdea viitoare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...