un gand pentru azi

Te simti obosit?
Simti ca viata iti este lipsita de sens?

Pavel scria, dupa ani si ani de traire si de umblare pe calea credintei:

"Dar lucrurile, care pentru mine erau castiguri, le-am socotit ca o pierdere, din pricina lui Hristos.
Ba inca, si acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, fata de pretul nespus de mare al cunoasterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate si le socotesc ca un gunoi, ca sa castig pe Hristos,
si sa fiu gasit in El, nu avand o neprihanire a mea, pe care o da Legea, ci aceea care se capata prin credinta in Hristos, neprihanirea, pe care o da Dumnezeu, prin credinta.
Si sa-L cunosc pe EL si puterea invierii Lui si partasia suferintelor Lui si sa ma fac asemenea cu moartea Lui;
ca sa ajung cu orice chip, daca voi putea, la invierea din morti.
Nu ca am si castigat premiul sau ca am si ajuns desavarsit; dar ALERG INAINTE, cautand sa-l apuc, intrucat si eu am fost apucat de Hristos Isus.
Fratilor, eu nu cred ca l-am apucat inca; dar fac un singur lucru: uitand ce este in urma mea si ARUNCANDU-MA SPRE CE ESTE INAINTE,
ALERG SPRE TINTA, PENTRU PREMIUL CHEMARII CERESTI A LUI DUMNEZEU, IN HRISTOS ISUS.
Gandul acesta dar sa ne insufleteasca pe toti, care suntem desavarsiti; si, daca in vreo privinta sunteti de alta parere, Dumnezeu va va lumina si in aceasta privinta."

(Filipeni 3:7-15)

Stabileste-ti ca tinta cautarea lui Dumnezeu si a Imparatiei Lui si ALEARGA!!!
Vei intalni obstacole, vei avea de suferit, vei obosi adeseori... dar nu te opri o clipa! Si nu te gandi sa dai inapoi!

Dumnezeu ne cheama, El ne-a trasat o Cale (pe Hristos Isus) si EL ne da puterea de a merge pe Ea!

Mereu 'nainte si vom invinge!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...