Departe-ntotdeauna

- de Traian Dorz -

Departe-ntotdeauna mi s-a părut ca sunt
de starea Ta divină, de locul Tău preasfânt;
şi-ntr-una să m-apropii de Tine Ţi-am cerut,
mai lângă Tine, Doamne, mai lânga Tine-am vrut.

Prea-ncet întotdeauna mi s-a părut că merg
şi-am vrut să am putere mai tare să alerg;
s-ajung cândva cu Tine, nedespărţit să stau,
mai lângă Tine, Doamne, mai lângă Tine vreau.

Prea slab întotdeauna, Isuse, m-am simţit
şi-am vrut să fiu puternic, viteaz şi neclintit,
prin orişice ispite, prin tot ce m-a durut,
mai lângă Tine, Doamne, mai lângă Tine-am vrut.

Departe-mi pari şi-acuma şi drumu-mi pare lung,
aş vrea cât mai degrabă la sânul Tău s-ajung;
ajută-mi, fără teamă, să pot la sân să-Ţi stau,
mai lângă Tine, Doamne, mai lângă Tine vreau!
______________________________________

**Poezie preluată de pe www.resursecrestine.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pentru nimic în lume...

Ajuns-aţi la ţintă?

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul...